Zaterdag

20 mei 2012 - Willemstad, Nederlandse Antillen

Vandaag zijn joost en ik wat spulletjes voor het huis gaan halen zo als een pan en borden  snij plank glazen noem maar op. Daarna nog wat boodschapjes gedaan en terug naar het appartement gegaan. 

Toen kwam operatie scooter we hebben ongeveer 2 uur gezocht om een scooter bedrijf te vinden toen we die eindeijk gevonden hadden waren ze dicht terwijl op de website std dat ze open waren maar goed we gaan maandag er heen om voor joost een scooter te halen. Ben erg blij dat ik een auto heb hiero(zie foto) want heb er al weer tussen de 250 a 300 kilomers mee op zitten.

Smiddag zijn we naar het strand gegaan bij de janthiel baai bij strand zanzibar bij papagayo lekker genoten van de zon en de zee was lekker verkoelend (zie foto). Na zons ondergang zijn we richting ons huisje gegaan onderweg nog eerst ff wat gegeten.En daarna lekker naar bedje gegaan was weer dood op moet nog erg wennen aan alles hiero.

Nou vandaag gaan we denk ik weer rustig aan doen lekker naar het strand of gewoon hier bij het zwembad zitten ofzo.

Groetjes van sebas

Foto’s